Post rozdělovače MP

Zájemci o tento post, hlaste se prosím ve fóru pod příspěvkem:

Post rozdělovače MP

Za zkoušku nic nedám

O tento post mám zájem čistě z toho, že si myslím že bych se víc zapojil. Je po přijímačkách, takže se školou se teď moc párat nehodlám. Z toho vychází, že čas by na to byl. Využil bych ho na něco užitečného, třeba právě k rozdělování MP. Osobně si myslím, že by mne to mohlo bavit, ale když neuspěji žíly mi to neutrhne. Chtěl jsem to jen zkusit. :)

Tak se taky hlásím

Ano, ano, zase já.
Také bych měla zájem o post administrátora. S časem jsem na tom poměrně dobře, mám spíše problém s tím, že nevím, jak ho využít a tohle by byla skvělá příležitost :)
Ačkoliv na chat moc nechodím, stránky navštěvuji minimálně jednou za den, takže v tom nevidím problém.
Asi si tu většina lidí myslí, že jsem strašně nezodpovědná, ale troufám si říct, že nemají pravdu. Jsem docela dost zodpovědný člověk, který plní své povinnosti co nejvíce pečlivě. Když už něco dělám, dělám to (většinou) poctivě a naplno a ani funkce administrátora by nebyla výjimkou. Navíc si myslím, že by mě to bavilo ^^
Hodně štěstí všem, kteří se přihlásí :)

...

No, takže já bych měla zájem, kdyby to nevadilo :)

Přidat nový příspěvek