Hledání správce postů

Allons-y Penťáčkové,
vzhledem k odchodu Tarr máme takový malý problém. Chybí nám administrátor, který by spravoval posty (tedy četl je, uznával, popřípadě sepisoval, co je v nich špatně a je nutné opravit, psal je vlkům do profilů a upravoval hierarchii).
Ptám se tedy stávajících administrátorů i ostatních vlků smečky, zda by někdo z nich neměl o tohle zájem a byl by to schopný dělat. Mezi zájemci si vhodného kandidáta sama vyberu, pokud nikdo takový nebude (ach, ty Miriny požadavky), ujmu se postů sama (a to tak úplně nechcete).
Tak rozmýšlejte :)

PS: Všichni si na stránce hierarchie zkontrolujte, zda máte u sebe napsanou správnou hodnost, popřípadě se ozvěte do fóra pod článkem.

Hledání správce postů

ROZHODNUTO

Tak, můžete se přestat hlásit, už jsem se rozhodla :)
O mém rozhodnutí poinformuji, až mi přestane blbnout net. (Jen pro zajímavost- měla jsem o tom rozhodnutí napsaný relativně dlouhý článek, pak vypadla wifi a celý článek v ----)
Zatím můžete čile spekulovat :D

Re: ROZHODNUTO

Awww.. nerada čekám! Ty chceš abych se zbláznila ne? :D

Re: ROZHODNUTO

A až ti přestane blbnout net, tak bych se taky rád dozvěděl, jak na tom jako Théto-Beťák jsem ='DD

...

Um..tak i já se hlásím, i když myslím, že je to docela zbytečné.
Nějak nevím, co sem ještě napsat, znáš mne. Víš, jak moc rád bych se zase ujal starání se o smečku, chybí mi to. Času mám dost, na chatu moc poslední dobou nejsem, ale není to pro to, že bych neměl čas. Jen má náladovost, nemám náladu na povídání si s lidmi, čtení postů mi však nevadí, rád bych to dělal. To je ode mne asi vše.

Posty

Tak a teď to vypadá, že jsem další v zástupu těchto hlásičů. Nejsem. Uznávám, že adminství bych chtěl taky za ten pomalu rok tady zažít, ale tak.. Nemám rád tohle hlášení se =D Mě jde spíše o tu druhou verzi..

Mir, já jsem byl nejdřív Théto-Alfa a teď jsem pro změnu Théto-Beta =D Tedy, jde o to, že v profilu jsem měl nejdříve Alfu a pak mi to přeskočilo na Betu, zatímco v postech jsem byl alfa a poté (neboli po domluvě s tebou =) ) Théta, která mi zůstala =D Tak tedy jen že nevím, jestli jsem Beta nebo Théta. Doufám, že jsi to pochopila, někdy se vyjadřuji dosti hrozivě =D

Linger-Langoš

Tak se taky připojit...

Inu, jak to tak říct.
Žádný sáhodlouhý příspěvek zde neplánuji, zkrátka je zde jen jedno takové nicotné "píp", hlásím se. Miremel, pokud by jste nikoho nesehnali, jsem tu k dispozici. Vím, že jsem poslední dobou byl více než neaktivní, ale jak již jsem se nechal slyšet, nastává comeback. Číst mě baví, myslím si že je na mě i spoleh. (Pokud po mě ovšem nechcete v určitý čas udělat určitou věc, na to jsem antitalent.)
Nicméně, jsou zde i fakta, která je potřeba zmínit, poněvadž jsou pro mě minusovými body :D
Jediné, za co bych se občas zastřelil je to moje neustálé opravování pravopisných chyb :D Takové ty těžší věci, ty třeba nechávám plavat (samosebou by záleželo na okolnostech, nevím jak by jste chtěli v postech, ale vzhledem k tomu, že to většina píše ve wordu...) ale triviálnosti, jako například "Jsem milí vlk" je vskutku... duši drásající.
Potom bych se občas seřval za to, že jsem nerozhodný. Tudíž přečíst post, jednoduše jej zkritizovat, to bych zvládl levou zadní, narážím spíše na otázky v chatu :D Pokud se jedná o dotaz, který je formulován tak, že na něj lze odpovědět vícekrát, mám s tím často problémy. Viz.: "Na jedné straně leží alfa, na druhé Tvůj partner. Můžeš zachránit jen jednoho, koho obětuješ?" Uznat odpověď ,,najdu si způsob a zachráním oba,'' anebo ne?
~~~
Takže za pokus to stálo :D

Zájem...

Já mám taky zájem. Mám až moc času, který nemám jak zabít, když je na chatu tak mrtvo.

Adminství....

Ano Dark by měla též zájem o adminství...
Sice už jsem ilustrátorka, ale na všechno bych měla myslím dost času /a Řekněme si že každý jednou něco nestíhal../
Myslím že jsem tu už dostatečně dlouho abych byla dost zběhlá a taky jsem musela udělat sama řádku postů...
Tudíž vím jak by to mělo asi vypadat, jak se kdo chová a nechová. Co uznat a co ne :)
Taky myslím že mám dostatečný jazykový cit na psaní :D /což je myslím pro tuto funkci důležité...
Tak abych to shrnula...
Ucházím se o tuto funkci :33

Takže...

Ano, okamžitě se chci ukázat.
Takže, ano, já bych o to měl celkem větší zájem. Vždycky jsem si chtěl vyzkoušet tuto roli... a vzhledem k tomu, že jsem většinou každý den aktivní, myslím, že bych to zvládal (A ano, vím, že samochvála smrdí...).

Rellem Bloodmoon, Vlk věčné oddanosti.

Postíky :)

Chtěla bych jen říct, bych měla zájem :) Rozhodnutí chápu.

Přidat nový příspěvek