Quest - Nekonečná zima

Cynthia měla kdysi návrh na quest, který vypadal, že se vám docela zalíbil, a tak mě napadlo, že bychom ho mohli uskutečnit.

Návrh vypadal takto: Nekonečná zima 

Quest by začal zítra ve středu v 19:00, do té doby se pod tento článek do diskuzního fóra můžete přihlásit, pokud máte zájem.

MM

Zúčastníte se?

mě je sakra jedno jak se tohle bude jmenovat XD

Já se pokusím přijít, ale nejspíš pak budu muset zmizet :)

Pokusím se

No ve středu bych to mohl stihnout. Tak se tedy pokusím. Jinak se zatím hlásím.

Přehrávka

Rád bych se zúčastnil, ale od 18:00 mám přehrávku a neví, na jak dloíuho se to protáhne.
Každopádně dorazím, i když možná později :).

..

Ve středu bych měla mít čas, takže se taky hlásím :)

Ano, jsem retard :D

Quest začne ve středu, ne zítra, jen jsem retard a napsala jsem tam zítra ve středu, přemýšlím o moc věcech najednou >.<

Re: Ano, jsem retard :D

Tak to bych stihnout mohla. ;)

... *originální nadpis*

Já se zatím hlásím. Ráda bych se konečně přidala na nějaký Quest ... *doufá že bude doma*.
Hey'

Asi jo...

No, je jedno jestli zítra nebo ve středu, každopádně v 19:00 můžu, rád bych se zůčastnil =)

možná?

Tak zaprvé: pokud je to psáno dneska, tak to bude asi těžko zítra středa =D
Každopádně pokud by to začalo zítra, tak nemůžu, ale pokud by se začínalo v tu středu, měla bych šanci psát ;)

Přidat nový příspěvek