Velká mocná tabulka

Takže, nudila jsem se, a tak jsem vytvořila jakousi velkou tabulku obecného přehledu členů stránek.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1eRgElouqU2xr4PENxCVIdbZRUb7SvFgWag0564d0M5o/edit#gid=0 - Snad bude odkaz fungovat.

A dělala jsem to fakt dlouho, takže chci pochvalu! :D

MM

Velká mocná tabulka

poklona

Miremel ja sa divim ze sa ti to chcelo a patei ti poklona sorry za chyby mobil

Též je rád

Taky už mě přestávalo bavit proklikávat profily, abych věděl, jestli má dvě magie, partnera... :D
Určitě mi to dost pomůže, gratulace!!
^^

:O

Jéžiš tohle by se mi nechtělo dělat :D Každopádně je to super, bude se mi hodit na hry, když se mi nebude chtít proklikávat až do něčího profilu jenom proto, abych se koukla jaké má schopnosti :D

...

Oh, cool :3 Je to super, možná se díky tomu konečně aspoň trochu vyznám v členech ^^ :D

taky pogratuluje :D

Tabulka je moc povedená a dost přehledná, takže pro můj mozek ideální, gratuluji :D

Re: taky pogratuluje :D

Skvěle, díky :D

gratulace :3

Chtěla si to... gratuluji!!! =D

Re: gratulace :3

Díky! :D

Přidat nový příspěvek