Obnovení & uzávěrka soutěží

Hell o,

jak jste si už určitě všimli, práce na soutěžích se mi poslední dobou opravdu kupí a tímto bych se vám všem chtěla omluvit za svou dlouhou adminskou neaktivitu, problémy ve škole střídaly problémy doma a nakonec jsem taky neuvěřitelně líná, nespolehlivá a celkově taková ta část adminského týmu, co jenom vypadá dobře.
(Předstírám, že pracuju, protože vy předstíráte, že to oceňujete.)

Začneme tedy soutěží O nejlepší herní dobrodružství - na mailu se mi sešlo několik her a je opravdu načase ji uzavřít. Pokud tedy máte rozehráno, na odeslání máte týden, deadline je stanovena na 30. Zároveň chci požádat některé účastníky, aby se mi ozvali, jestli hru opravdu vyvěsit chtějí, oni nejspíš sami nejlépe ví proč.

Druhou částí je obnovení soutěže Sedmidenní, která se měla konat pravidelně a nakonec nekonala - tudíž se přejmenovává na Čtrnáctidenní, abyste měli vy i já víc času. V podstránce soutěže je nové téma, na které můžete psát pro změnu do 10. února. Minulé téma bylo dnes vyhodnoceno, účastníci odměněni a jejich výtvory byly přesunuty do jejich podstránek ve Tvorbě.

Locki se pro dnešek loučí, pokouší se obnovit aktivitu a na tento víkend (24 - 25.) je naplánován další Quest.

Obnovení & uzávěrka soutěží

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek