Nový začátek, několik změn a uporoznění

Jelikož jsem první, kdo sem píše a první, kdo Fórum jako takové využívá, vezmu to skutečně zeširoka:

Hodně opožděně vítám všechny staré i nové členy na druhé verzi Smečky Měsíčního svitu, která byla založena 14.8. 2013 po tom, co byla předchozí stránka smazána. To, že smečka přežila je i dílem naší pospolitosti a loajality, za kterou děkuji všem z vás a přeji vám mnoho štěstí ve vašem vlčím životě.

Jelikož ale mám i důvod začínat tenhle článek, ráda bych přistoupila k němu. Je tu pár bodů, které stojí za to si přečíst.
  1. Vzhledem ke stupňujícím se útokům spammerů se čím dál více uvažuje o heslu na chat. I z tohoto důvodu PROSÍM VŠECHNY VLKY, aby mi přes šepot v chatu nebo jinou cestou preventivně SDĚLILI SVŮJ EMAIL či jiný kontakt na ně, já sestavím seznam a pokud by se skutečně přistoupilo k radikálnímu řešení, rozešlu heslo těm, co mi kontakt poslali. (Což bych samozřejmě radila všem, jinak by se jim mohlo stát, že by se jednoho dne nedostali na chat.) Uvedené kontakty budu mít jen já a Miremel a nebudou nikde uveřejněny.

  2. I přes rubriku v Menu s naléhavým názvem "NALÉHAVÉ" si nezměnil obrázek skoro nikdo, několik hráčů si dalo maximálně odkaz na autora do profilu. Máte čas do soboty 31., kdo ani potom nebude mít souhlas držitele autorských práv, vlastní obrázek nebo aspoň ten odkaz v profilu, tomu obrázky nemilosrdně mažu, platí to pro všechno včetně systémovek, mazlíčků, etc.

  3. Vzhledem k charakterům předchozích zpráv strkám tu nejpříjemnější na závěr: v záchvěvu snahy začít-už-f*cking-něco-dělat jsem s pomocí některých vlků na chatu vymyslela novou soutěž, která začne zítra odpoledne a prozradím, že se jedná o kvíz i s poznávačkou, máte se tedy na co těšit =)

Lockeiro, aneb Diktátor je zpátky.

Vaše připomínky:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek