Nový vzhled stránek? - Anketa

Vzhledem k tomu, že přesouvání stránek asi moc nedopadne (nedaří se mi Bloodyho kontaktovat), mě napadlo, že bychom se mohli znovu pokusit zvolit jinou šablonu zde na Webnode, vzhledem k tomu, jak moc se tato šablona mnohým z vás nelíbila.

Mým návrhem je tato šablona:

https://zkousky8.webnode.cz/

Vyjádřete se prosím níže, zda by vám vyhovovala více než stávající.

- MM

Co si myslíte?

..

Mně se tohle docela líbí, rozhodně je to lepší než současný :) Ale je mi nějak jedno, jestli bude ten, co je teď, nebo ten s vlkem na pozadí, nějak bych se přizpůsobila :)

...

Vidím to jen přes mobil, na notebook se delší dobu nedostanu. V mobilní verzi se mi to moc nelíbí - obrázek vlka v pozadí je pěkný, ale ta černá a červená mi k tomu nějak nesedí. ._.
Možná to v normální verzi vypadá lépe, to nevím, jelikož mobil mi zrovna u těch stránek nenabízí přepnutí na normální verzi.

--

Rozhodně tedy ten nový, tenhle je pro mně moc světlý a osobně si stále nemohu zvyknout, nový se mi líbí mnohem víc.

Tak jsem tu jako second :D

Mně se osobně vzhled stránky líbí, ale každý potřebuje změnu, i ten webnode, který chce být trochu "šik" Jsem pro i proti, bude mi jedno, jestli se to změní :) Modrá je super barva :3 Takže já jsem tu jen jako záprtek, který tu chtěl něco přidat :'D

Doufám, že můj hlas neodsoudite, jen kvůli tomu, že jsem se vrátila :'DDD

No dle mého názoru (a samozřejmě mého podivného vkusu) bych byla pro to nové. Nevím, ale mě se líbí ten vlk na pozadí :'D

Přidat nový příspěvek