Konkurz na rosničku

Launierre se vzdává své funkce rosničky, tudíž se jí snižuje hodnost na Betu (ještě stále kontroluje slovenské registrace).

Tím pádem nám tu vyvstává otázka, kdo bude další rosnička.

Zájemci se prosím hlašte v komentářích, uvádějte i důvod, proč byste se jí měli stát zrovna vy a jak dlouho jste ve smečce.

Někdo z vás bude vybrán a dostane se mu též hodnosti Beta :) (A samozřejmě rosničkových povinností :D)

Good luck!

MM

Konkurz na rosničku

Vím...

No tak, třeba tu ještě nejsem moc dlouho, ale hlásím se. Funkce rosničky by se mi líbila to je fakt a taky by mě to bavilo, a to dost. Takže to zkusím, ale když to nevyjde tak to nevyjde. Nu což, za pokus to stojí :)
Safira Faires

Zbláznila som sa...

Mno... Mir vie, ako dlho som tu, oficiálne Nea prišla niekedy v Januári minulý rok. Opisovať počasie by ma bavilo, viac menej je to písanie, čo zbožňujem. Takisto mám prístup k Internetu po celý týždeň, aj keď na Smečke nie som každý deň, a o notebook sa nemusím deliť s členmi rodiny... Prinajhoršom môžem písať na tablete. A čo sa témy týka, s počasím problém nemám. =)
(Okay, možno keby v realite na Slovensku menej pršalo a viac snežilo... =D)

Překvapivě...

Áno. Možná tu nejsem tak dlouho, jako někteří, ale nejsem tu ani pár týdnů, je to už minimálně 7 měsíců, co jsem se zaregistroval. Uznávám, že poslední dobou jsem s nikým moc nehrál, ale to neznamená, že nechci.
Ano, mám spoustu času a sepsat počasí na rosničku by snad nebyl problém. Též vlastním notebook, který je mi téměř vždy k dispozici :D
Funkce rosničky by se mi velice líbila, baví mě si vymýšlet počasí, popisovat ho, pořádně se rozepsat, no, prostě psát ^^
Za pokus to stojí, mno.
Airin ßlödhgarm

Hah.

No, tak za pokus to stojí.
Důvod:
Funkce rosničky by se mi líbila, už jen z toho důvodu že hrozně rád popisuji počasí a krajinu, vlastně je mi to tak celé nějak blízké. No abych pravdu řekl asi 95% z mého příspěvku je popisování okolí a padajících vloček, lístků či vlajícího větru, ba i dokonce deště. :D
*No, co si budeme nalhávat* ^^
Tak za pokus to teda určitě stojí.
Zdraví Mephistopheles.

*Kupodivu se hlásí*

Jsem na smečce už něco přes rok a půl (prakticky od založení smečky) a zkusila bych si funkci rosničky. Mám svůj notebook (což je myslím výhoda) a mám spousty času, taktéž si myslím, že jsem celkem aktivní.
Mno, za pokus to stojí, ale záleží na Mir :)
Haifa M.

Přidat nový příspěvek