Kdo dostane 425 MP?

Drazí a milí, opustila nás vlčice Nix s tím, ať její MP dostane kdokoliv. Je to poměrně slušná částka a já nevím, komu ji dát. Rozhodla jsem se tedy uspořádat takovou "soutěž" - dostane je ten, kdo do diskuzního fóra pod tímto příspěvkem napíše (podle mě :D) nejkrásnější báseň :) Téma i druh rýmu jsou libovolné.

MM

Kdo dostane 425 MP?

letná láska

Letná láska

Letná láska proste svet,
je krajšia ako kvet.
Láka láska len mi neuleť,
ako sa to dám rýchlo spliesť?

Sieť snov to predsa je,
nie je to hneť ako jed.
Ale potom to zabolí,
až pukne srde do holí.

Je to vlastne jedno a to hneť!
Veď predsa je krásna ako ten najsladší med.

-

Jako sen
tys zmizela pryč
Jako sen
Tys odešla navždy.
Tvé hnědé oči
Tvá milá slova
Tvůj milý hlas
jenž slyším když zpívá
Ať celý svět truchlí
když truchlím já
Ať celý svět pozná,
že jsem tě miloval
Ať celý svět cítí strach
Jako jsem cítil já
Ať celý svět zjistí
že tahle osoba
z níž láska prýští
a smíchu málo měla
Svět jsi opustila
Na Zemi nás nechala
Snad je ti lépe v nebi
Kde jsi býti měla
Byla jsi jako anděl
Jenž spadl z nebe
Škoda, že jsem tě znal tak málo...

-
Nemyslím, že to vyhraju... Je to menší básnička pro někoho, koho jsem miloval, ale už není mezi námi...

R.I.P.

Přidat nový příspěvek