Kalendář smečky

Padl tu návrh od Locki, že by se k narozeninám smečky přidaly ještě další důležitá data, takže by se vytvořil jakýsi smečkový kalendář svátků. V tyto svátky by se pak mohly pořádat různé oslavy, soutěže a jiné akce.

Já se vás teď ptám, zda máte nějaké návrhy na tyto svátky (vždy k nim prosím přijdete i datum, kdy by se měly slavit), ať pak mohu zauvažovat, zda se v kalendáři objeví či ne.

Mohou to být i existující svátky.

Mir

Návrhy?

._____.

Mě napadl "Den svobodných duší", či co. Byl by to den ve, kterém by duchové různých vlčích bojovníků, lovců a dalších bytostí, byla osvobozena z "Pandořiny Skříňky". Duchové by lezli vlkům do mysli a vlci musí zabránit domu, aby je duchové "ovládli". Den by se slavil 13. Listopadu.
Bylo by to jako každoroční herní akce.
P.S.: Já vím, že to totální blbost a zě je to na nic, ale tak napadlo mě to, takže ...
~ Kage Eis Insanity

Trampadadá! :)

Ták..co kdyby jsme slavili Silvestr! :33 Něco jako nový rok smečky, kdy by se popřípadně schrnuly všechny krásné chvíle co jsme spolu zažili celkově jako smečka, bylo by to FAKT skvělý! :33

Re: Trampadadá! :)

To by nebylo špatné. :)
Jinak významnější vátky jako vánoce, silvestr nebo valentýn, jak je zmíněno dole, jsou snad samozřejmostí.

Oslavy

Den oživení Miremel Mysterious
Svátek Omnitusů *(můj nápad)*
Valentýn

Nevím kdy :D

No mohlo by se sem v tom případě dát i nástup Imaly na post alfy :) ale taky nevím, kdy to bylo :D

Re: Nevím kdy :D

A Linga ='3 =DD

...

Mě napadlo hlavně výročí Smečky. Sice nevíme, kdy byla založená ta první (nebo aspoň já nevím), ale tahle verze stránek byla vytvořená 14.8.

Svátek

Napadly mě Vánoce. Ty by mohli být 24.12.
Pak mě napadl svátek toho měsíce, kdy se vzalo/zamilovalo nejvíce vlků ze smečky. (nevím, co to bylo za měsíc)

Re: Svátek

Prosinec minulého roku.

Re: Svátek

Tak to byl - jak už zmínil Rell - prosinec (podle mě) :D

Přidat nový příspěvek