Imala se vzdala postu administrátora

V hierarchii tímto klesá na Sigmu, lidskou podobu by si mohla nechat jako vděk za její služby smečce, nicméně nechce, takže o ni přichází též.

Pokud by měl někdo zájem o funkci rosničky, nechť se ozve do diskuze pod článkem.

Mir

Diskuze:

Ehm..? :))


Aw. Než začnete číst, je mi jasné že si ihned myslite..Sushi? Ta je tu teprv asi tak 1 týden, na tu kašlem..
Ne, ne, ne..:DD
Jsem bývalá členka smečky, a jednou jste mi taky dali jednu práci..zda si vzpomínáte..:))
To bylo jen tak na upozornění. ^^

Ráda bych se zde ozvala, protože mě má minulá práce neskutečně bavila a plnila jsem jí s radostí..bohužel jsem musela opustit smečku kvůli obvzlášť háklivým důvodům, ale nyní jsem zase zpátky! Hola Hou! :D

O tuto práci bych se ráda přihlásila, protože mi obvzlášť chybí to pomáhání smečce, ten pocit že mohu pomáhat, a že zpestřuji smečku..ani nevíte jak mi to chybí >.<

Taktéž bych ráda upozornila, že na chat a na smečku chodím vícekrát denně a v omluvenkách mé jméno zatím ani nestálo..
Moc ráda bych se zaujmula o tuto práci, a jestli máte zájem klidně bych i přispěla ukázkovým textíkem jak by mohla vypadat třeba moje práce, jestli mi dáte šanci..:))





Předpověď Počasí:
Teplota již začíná stoupat. Z severního moře Sist Var Farvel nás mile překvapí teplý vítr. Stromy a živočichové se již začínali probouzet, a ve volné přírodě bude kořisti velice mnoho. Nejvíce ukořistí smečka, vyhnanci si budou muset poradit. Stromy se po zimním šoku již vzpamatovali a začínají nabírat zelenou šťávu, stejně jako mechy a trávy. Teplota se teď pohybuje okolo 9- 13°C, a bude čím dál tím tepleji, přesto se můžeme setkat s občasnými přeháňkami které budou velice hojné na území vyhnanců. Kam jen vlčí oko zahlédne, spatříte jak se příroda mění. Všude vyrážejí pestrobarevné pupeny, ptáčci vesele cvrlikají a hmyzu nyní také není málo. V lese divokých kopyt můžeme i narazit na medvědi, tudíž bychom nedoporučovali se tam moc vyskytovat. Ve večerních časech teplota opět klesne, a bude se pohybovat mezi 0-5°C, hlavně u Vlčího hřbitova bude noc velice studená. V noci lze spozorovat, že tyto jarní noce budou obvzlášť překrásné, jelikož spatříme mnoho hvězd. To že některá hvězda spadne není vyloučené.. Jaro se již přeneslo na mnoha vlků, a na malá vlčátka narazíte mnohokrát. Přesto se mnoha vlkům uleví od kruté zimy, a toto jaro s radostí uvítají!


Sushi ^^"

Rosnička.

Zdravím :)
I když předpokládám, že největší naději na získání postu administrátora (rosničky) má Launierre, Isamu, a Darkness, rozhodl jsem to taky zkusit.

Pokud by se dalo, uvedl bych ukázku, aby se má nabídka alespoň zvážila :)
"PŘÍKLAD" (nevztahuje se k momentálnímu období):
Léto, denně kolem 27°C, v noci kolem 8°C.
Jemný větřík pofukuje, teplota morbidně stoupá a je ten správný čas na lovení zvěře. Nejvíce srn a laní se nyní pohybuje kolem jezera zamilovaných, Lacus Amoris. S nejvyššími teplotami vzduchu stoupá i teplota jezera, která se pohybuje kolem 17°, což je na jezera na Xikuratu poměrně neobvyklé. Slunce prahne a vlci jsou rádi, když někde u stromu najdou jediný stín, pod který by se mohli schovat. Na poslední dny léta, plánované na čtvrtek a pátek, je předpovězen silný déšť mísící se s bouří, většina vlků by si měla dát pozor.
Přejeme hezký zbytek dne!

Rosnička

No tak když už se hlásí půlka smečky, tak se taky přihlásím. Mám dostatek času a jsem aktivní. Docela by mě to bavilo. :)

Beta za nic.

Nom, asi bych měl zájem.
Důvod je jedoduchý, kdysi jsem spravoval krátce posty a byl mi přidělena hodnost bety, které využívám, aniž bych si ho zasloužil (zatím o tom nikdo neví, ale bije to do očí). ^^"
A možná bych měl i čistě osobní zájem, protože by mě to bavilo a byl bych konečně alespoň trochu užitečný po dlouhé době.
Když chci, dokážu se rozepsat (ale jen když chci) a ani s měněním by snad nemusel být problém. (Sice nebývám často na chatu, ale když je potřeba, čas si najdu.)
*Sleduje co sem napsal,* to jsem zas něco řekl... :D
Takže tak.
Isamu

taky to zkusí

Uhm... hlásím se o funkci rosničky, čas mám a myslím, že by mě to bavilo :)

Možno aj...

Mruf, keďže píšem len z mobilu, nebude tu toho veľa, proste to iba zhrniem: Rada by som bola Rosničkou, avšak viem, že všetko to, čo Imala dávala počas svojho adminstva ja dať nedokážem, preto ak by som mohla mať túto česť a mohla by som Rosničkou byť, nechcela by som dostať vyšší post inak, ako zvýšiť si ho rovnako ako ostatný vlci. To znamená, že by som chcela byť naďalej sigmou. Prosím, neberte to tak, že som si to miesto zarezervovala hlava-nehlava, proste len tíško dúfam a ak by, chcela by som si vyšší post vybojovať čestne. To je všetko. Lau.

..

Hlásím se o tento post jako ostatní, co sem napsali :)
Mám dostatek času, takže bych s pravidelným měněním počasí neměla problém, co se týče času :)
(Ano, vím, že tento post nedostanu, protože by mi Mir nikdy heslo od stránek nesdělila :'D)

Rosnička

Nom, jakožto ostatní se taky hlásím o funkci Rosničky :)

...

Mala by som záujem o tento post, aj keď viem , že ho nedostanem. :D

Rosnička

Já se hlásím na tento post... jen se chci zeptat, mám uvést i nějaký příklad počasí?

Pokud ano: Zima stále trvá. Ve dnech převážně sněží, prudký sníh zavaluje jeskyně a cesty, po kterých se nebude moci chodit. Přes den kolísá teplota kolem 0°C a -5°C, v noci klesne teplota pod -10°C. Zvěře čím dál více ubývá, ale je také možné nalézt menší stádo jelenů či srnek. Na vyhladovění zemře nejedna potrava pro vlky, takže vzácně se někde hluboko v lese může schovávat mrtvola onoho zvířete. Obloha bývá většinou šedavé barvy, ale když se poštěstí, svítí Slunce.

Pokud bych tento post neměla dostat, nevadí mi to, ale byla by to zajímavá zkušenost =)

Přidat nový příspěvek