Hledá se administrátor

Tak, a máme tu první konkurz na admina.

Hledá se někdo schopný pro tvorbu. Rozdával by MP za výtvory a zapisoval ty MP do profilů. Chci, aby to byl někdo, kdo je schopný tu být docela často, opravdu by tu práci dělal, a když už neumí počítat s násobky pěti, umí aspoň používat kalkulačku.

Odměnou by mu byla lidská podoba a hodnost Beta.

Promyslete to.

MM

Hledá se administrátor

...opětná aktivita?

Fajn, i když Izaru poslední dobou, co se týče vysvědčení a začátku prázdnin, zdržoval pryč, měl by o tuto pozici zájem, nebo by se alespoň rád pokusil tuto pozici zkusit.
Hlásím se tedy a pokud bych nevyhrál, předem blahopřeji nastávajícímu adminovi. :)

..

Já se taky hlásím :) Sice jsem tu asi deset dnů nebyla vůbec a předtím jsem tu byla tak jednou za den, teď už sem chodím tak jako předtím, takže bych s aktivitou problém neměla a třídila bych MP pravidelně.
S matematikou problém taky nemám, hlavně co se týče násobků :D
A ani s webnode problémy nemám. Už jsem měla docela dost webů přes webnode, so.. :D

---

Já bych se hlásila, jsem tu docela skoro každý den, násobilku pěti ještě umím a rozhodně bych se tomu ráda věnovala. :))

Snad..

Hlásím se na post Administrátora. Mp bych rozdělovala jak to jen půjde, když ne přes ntb či pc, ještě mám tablet. S webnodem je prácičká lehká :)

Tak fajn...

No tak fajn. Já se taky hlásím na konkurz administrátora. Násobky pěti umím. I když vypadá že tu skoro nejsem, ale jsem, já se spíše koukám na stránky, než jsem na chatu, aby to bylo jasné. :D

Chum.

Ták.. myslím, že starat o tvorbu by se tak trochu mohlo prolnout s ilustrátorstvím.. :) mohla bych rovnou dávat obrázky vlkům na profil a nenechávat to na ostatních adminech :D Na chat už opět začínám chodit, sice večer, ale to je vzhledem k prázdninám pochopitelné :) Myslím, že práce vlků bych hodnotila spravedlivě a ... počítat doufám umím :D Né určitě.. když tak tu mám kalkulačku.. nebudu to tady vypisovat další mega dlouhé kecy okolo. Dark se prostě hlásí :)

Demokracie. :)

Hi. :)

*očima přejíždí řádky, a spokojeně se usměje* Jak tak vidím, tak se do smečky přece zavedla demokracie! :) Potlesk. ^-^
Teď, ale zpátky k věci…
Vidím, že se hledá nový admin na přepisování MP. Vím, adminství na MP je podle mě lehce “prokleté” z důvodu že žádný admin na něm nevydrží dlouho, ale já miluju tajemství, takže směle do toho! Muhehehe >:D
Co se týče mé aktivity na smečce Měsíčního svitu, nechci aby to snělo snobsky, ale přiznávám že jsem jedna z nejaktivnějších. Akord o prázdniny, se mi nechce zvedat z teplé postele a compu. :)
Jsem na chatu prakticky nonstop. Od 8 ráno, do 11 večer, a problém s aktivností mi vážně neleží na srdci.
Co se týče matiky...1 + 1 = 2! BINGO, že? :D
Né vážně, tak tupá zas nejsem. :) Myslím, že jak Miremel sama víš, nadržování ostatním nesnáším, a jsem spravedlivý člověk. U mě člověk nemusí mít starch že bych někomu s MP a dalé nadržovala..
S webnode umím, protože mám mnoho webů založených právě na webnode, takže bych za tebou nelezla s otázkama typu “Drahá Mir, jak udělat tohle a tohle?” Někdo kdo neumí svojí práci, je buď blbej nebo neschopnej.
Také bych řekla, že ve smečce jsem už taky nějaký ten pátek, a moc dobře vím, jak tady vše chodí. Mimo to, by to pro mě byla skvělá práce jak strávit čas na compu, když nikdo není na chatu. :)

Tak, to je myslím odemě vše, jak řikám : Spravedlnost, pracovitost, a řádnost. Jsem tady! ^-^

Kdybys mě nevybrala, nevadí. :) Vidím, že sis můj názor vzala na srdce, a udělala spravedlivou demokracii smečce. A za to, už Ti patří odemně velké poděkování. :)

Sushi. :)

Konkurz

Tak já se také hlásím.
I když na chatu tak aktivní nejsem, stránky si denně kontroluju a času, vzhledem k tomu, že se mi budou rušit většina kroužků, mám hodně. Kdybych neuměl pořádně počítat, nejsem na druhém stupni, s Webnode nějaké zkušenosti mám.
I kdyby to nevyšlo, nic se neděje :)

Rell.

asi jí trošku hráblo

Tak, já vím, že tu nejsem dlouho ale chtěla bych to zkusit. Počítat násobky pěti umím a s webnode umím taky.

..

*je jí dost trapně, že píše jako první*
Uhm, já se hlásím na post administrátora. MP bych rozdělovala, pokusila bych se co nejčastěji .. Slibuji. ._.
Jo a Mirr? Počítat násobky pěti umím. :3

Přidat nový příspěvek