Hangout

Allons-y Penťáčci,

rozhodla jsem se v neděli od osmi hodin večer udělat takový smečkový hangout na Google+. Pro ty co nevědí, je to něco jako hovor přes skype, ačkoliv v o něco větší skupině. Prostě si zavoláme, někteří (asi jenom já, ale to je fuk :D) zapnou webkamery a trošku se poznáme, pokud budete chtít. Je to na vás, pokud si chcete dál držet anonymitu a tak dále, jsou to vaše rozhodnutí :)

Prosím ty, co by chtěli na hangout dorazit, aby si mě na Google+ přidali, jmenuju se tam Anna Miremel Kratinová.

Maybe see ya on Sunday ^^

Mir

Diskusní téma: Hangout

Nah..

Pokiaľ stihnem, možno tam budem :))

Rady, typy, info :D

https://plus.google.com/
Tady si založíte účet, pokud ho ještě nemáte.

plus.google.com/110664661826635561378 Tuhle si přidáte do okruhů.

Ta vám pak pošle odkaz na hangout, až se bude konat. Na ten jen kliknete a mělo by vás to automaticky přesměrovat :D

...

Taky bych to zkusila, když už jsem si kvůli tomu zakládala účet na Google+... :DD

Yeeeea! :D

Já se docela ráda přidám, jen chci vidět, jak to tam bude vypadat s 10 lidmi jo a taky budu potřebovat trošku jako vysvětlit, co a jak :DD

Yoy :D

Mirí, mně se tvůj profil neukazuje :DD

Re: Yoy :D

Jo, už :D

..

Nemám webkameru ani mikrofon, =)

Re: ..

Jako Rení neboj, nejsi sám ='D Budeme je špehovat! =DD

Ehm :D

Nic mi to nenajde, ukazuje mi to že neexistuješ :DD

Re: Ehm :D

A tady jsem? :D plus.google.com/110664661826635561378

Přidat nový příspěvek