Co bude se soutěžemi?

Tak, Penťáčci, díky svojí nemoci mám teďka nějak moc času v rukách a ten čas jde samozřejmě do vás (což je trochu smutné, vzhledem k tomu, že mě hned po příchodu do školy čeká minimálně deset testů). V tomto článku s vámi chci probrat pár věcí okolo soutěží.

1. Byla vyhodnocena soutěž Tóny v duši VI., tady není co řešit, výtvory v tvorbě, MP u výherců, vyhodnocení ve vyhodnoceních.

2. Soutěž o postavu Ignotum stále ještě nebyla vyhodnocena. Proč? Protože v ní skoro nikdo nehlasuje! Ano, chápu, že s postavami Ignotum stejně moc nikdo nehraje, ale nezabije vás darovat pět minut na přečtení výtvorů a hlasování pro ten nejlepší.

3. Má cenu pořádat Tóny v duši VII., když se jich už skoro nikdo neúčastní? Vyjádřete se v komentářích pod článkem.

4. O jakou soutěž byste do budoucna měli zájem? Opět se vyjádřete v komentářích.

A to je vše.

Díky za přečtení a obzvláště za vyslyšení mých tří proseb.

MM

Co bude se soutěžemi?

...

2. Sama súťažím.. aj keď ešte s nedokončeným výtvorom, samozrejme ho dokončím.

3. Jo, jasné že má cenu organizovať Tóny v duši, rada ti napíšem aj 10 príspevkov, ak by bolo treba.

4. Ja, no... nemám žiadny nápad.. ale keby ma niečo napadlo, ver, že ti dám hneď vedieť.

Fai..

...

2. Podívám se.
3. Já osobně bych byl dost zklamaný kdyby se to zrušilo, účastním se.
4. Čtrnáctidenní je fine, akorát trochu zaostává. Jinak nápad je to dobrý, pokud se ale soutěží nikdo neúčastní, tak je zbytečné vymýšlet nové.

...

2. Nehlasoval jsem úmyslně, nic z výtvorů mne nezaujalo natolik, abych hlasoval. Prosím zúčastněné, aby si to nebrali osobně.

3. Této soutěže jsem se vždy chtěl zúčastnit, ale než já se k něčemu dokopu, chvíli to trvá. Možná tedy prodloužit dobu na posílání?

4. Většinou je možné si vybrat, takže je to fajn... Nic nového mne nenapadá... Možná, zase nějaká fotosoutěž? Ta dlouho nebyla...
A bylo by fajn, kdyby se více hlídala čtrnáctidenní, trochu to tam spí, co se týče data a témat.

....

2. Já dám hlas, ať se soutěž trochu rychleji uzavře :)
3. Já bych se zúčastnila a doufám, že i ostatní. Mělo by se to asi trochu probrat, kdo se bude účastnit, protože kdyby jen pár lidí, tak to bude o ničem... Souhlasím s Taruem, mělo by se to uspořádat a kdyby bylo málo lidí, tak to zrušit.
4. Byla by hezká nějaká soutěž v kreslení nebo vymyslet příběh k nějakému danému tématu.
Nebo uspořádat nějakou soutěž o nejlepší nápad - výherní nápad by mohl být zaveden na stránkách. Například: Vytvoření sekce s itemy, které by se kupovaly za měsíční paprsky nebo něco podobného... ^^

Shrnu to

Soutěže tu jsou pro zaplnění volného času vlků. Nejde je nutit k účasti, ale zase jsou tu i vlci kteří by byli zklamaní kdyby se nic nekonalo. Jak říkám, záleží na čase vlků co tu jsou, byla by škodat nic nekonat a pro ostatní.. Byla by škoda se neúčastnit.

HJ

Názory

Dobře nějak se pokusím vyjádřit.
2. Řeknu na to jen to, že se na to podívám a dám hlas =)

3. Pokud se jich nikdo neúčastní, tak to cenu nemá, ale pokud by se účast zlepšila tak ano, mohlo by se to nechat. Já bych vyzkoušel to, že by se to uspořádalo a pokud by se nikdo neúčastnil, tak by se to dále nepořádalo.

4. Mně by se celkem líbil nějaký kvíz nebo něco podobného. Nějaké téma, třeba Smečka Měsíčního Svitu nebo tak něco.

Taru

Přidat nový příspěvek