Co bude s tvorbou - anketa

Tedy, díky komentáři od Jokera v předchozím článku se zakládá tato anketa, kde můžete POD SVÝM NICKEM hlasovat buď pro navrácení správy tvorby Szüzke nebo hledání nového admina.

Prosím, nehlasujte podle sympatií.

Co bude s tvorbou - anketa

...

Jo, zřejmě mě všichni začnou nenávidět a odsuzovat a tak dále, ale.. píšu jak to cítím a bez ohledu na sympatie.
Já jsem pro sebrání postu Szüzke a dání možnosti ostatním. Jak říkala Miremel, spousta členů si stěžuje, že jsou MP rozdělovány pomalu. Vzhledem k tomu, že Szüzke má málo času a problémy s wifi, je asi vhodné dát tuto funkci někomu, kdo čas má a dokáže MP rozdávat třebas každý den. A ne, nepíšu to proto, že o tu funkci stojím já, protože já bych to také nezvládal každý den. Měl by to zastávat někdo, kdo by to opravdu měl zvládat.
Třeba by to teď mohl zastávat někdo jiný a až by Szüzke začala mít čas a možnost rozdávat MP častěji, tak by se k tomu mohla vrátit. Nemá smysl, aby měl někdo důležitou funkci, kterou neplní.
(Szüzke, promiň. Není to nic proti tobě, mám tě rád. Tohle bych napsal i kdyby to byl někdo jiný, prostě..neberu jen ohled na sympatie, jak Miremel žádala.)

Re: ...

Někteří lidé umí psát opravdu přesvědčivé komentáře, nic méně Tvá možnost se stávkou správcovství Szüzke [Szüzke by byl post správce tvorby odebrán a než bude mít opět čas postu by se ujal jiný vlk.] je také rozumný názor na řešení tohoto ,,Problému''

..

Ačkoli by o post mělo zájem dost vlků, včetně mně, chci aby byl Szüzke navrácen.

Ano, možná že je adminství dobrovolné a jestli nemá čas nebo náladu neměla by funkci dále zastupovat. Ale pak je tu otázka jestli to tak bude i nadále.. Szüzke musí sama zvážit jestli bude mít nadále čas a chuť na tento post, respektive na jeho práci. Pokud ano nevidím problém proč by Szüzke neměl být post navrácen. Protože si nejprve sami představme že bx nás asi celkem naštvalo tohle odebrání postu. Netvrdím že Miremel nemá pravdu, ale každý si zaslouží další šanci. Protože po pravdě, stane se, všichni jsme jenom lidi a než něco odsoudíme zkusme si sami jak by nám bylo. Pokud bude Szüzke v neaktivnosti v ohledu na post pokračovat, tak jí zbavte adminstrace. Ale chybama se člověk uči, proto jak bylo zmíněno na začátku textu,:
Chci aby byl post Szüzke navrácen.

...

Taky chci, aby byl Szüzke navrácenej ten post administrátorky.

Tak jo, zabijte mne. :D


Možná mĕ hodnĕ lidí zabije že nejsem milá ale..:D
Já Ti nevim hele..řekla bych, že adminství je zcela dobrovolné, nikdo do toho nikoho nenutí a jestli na to Szüzke nemá chuť či čas neni to nĕjak Tvoje vina Mir, a je zcela jasné že hledáš nového admina.:D Podle mĕ, Szüzke svojí šanci na adminství dostala, a jak vidíme..no prostĕ, podle mĕ by se o to adminství rád pokusil i nĕkdo jiný. A to že není už adminka podle mĕ Szüzke taky nezabije. :DD
Promintĕ ale řikám pravdu. Já bych dala šanci i jiným..

PS: Nejsem sobecká, jen nehlasuji “podle sympatií“ :)

Crafty ^^

Re: Tak jo, zabijte mne. :D

Souhlasím :)

Re: Re: Tak jo, zabijte mne. :D

Díky.:D

Re: Tak jo, zabijte mne. :D

Také souhlasím, má to něco do sebe, proti dalším šancím nejsem, ale jestli si myslí že sama na to nemá čas, tak je dobré ponechat cestu i ostatním.
Hodně štěstí.

Re: Tak jo, zabijte mne. :D

Souhlas.

.x.x.x.

Souhlasím s tím, aby se Szüzke vrátila. :33

Přidat nový příspěvek