Co bude s tvorbou?

Jak si asi většina z vás všimla, tvorba už téměř měsíc stávkovala, protože se Szüzke nějak pořád neměla k rozdání MP.

Nu, vzhledem k tomu, že mi ani neodpovídá na zprávy, mě to přestalo bavit. Nyní jsem tedy MP rozdala já a omlouvám se vám za to, že to tak trvalo.

Každopádně Szüzke zbavuji správcovství tvorby a její hodnost opět klesá na Sigmu. Nabízí se tedy otázka - kdo po ní převezme tvorbu? Hlaste se v komentářích pod tímto článkem. Nezapomeňte vždy uvést, jak dlouho jste ve smečce, proč byste to správcovství měli dostat zrovna vy a jak často byste MP za tvorbu rozdělovali.

Vybraného správce tvorby samozřejmě čeká hodnost Théta a lidská podoba.

Ať se daří!

MM

Co bude s tvorbou?

Lalalalá! :D

Ahojda! :))
Takže jo Mir, to včera v chatu že se sem přihlásím nebyla jen ironie..:DD
Jo, vím..nejspíš Ti právĕ poletuje v hlavĕ co tu sakra já dĕlám? :D Moc se omlouvám, že jsem tak nĕjak od září nebyla velmi aktivní..Byl začátek nového školního roku a já se musela trochu..no dejme tomu “snažit” :D Každopádnĕ se to chystám zase rozjet se svou aktivitou tak, abych tu pokud možno mohla být zase každý den, ale to už jsem Ti psala na chatu. ^^
Dala jsi otázku jak dlouho tu jsem..no schyluje se to pomalu se vším všude nĕjak na rok a půl či už dokonce 2 roky, takže jistĕ vím jak to tu všechno chodí, jak se zapisujou MP a tohle..:)
Hum, jak často bych MP zapisovala? Jo, vím že je to tak trochu podvod ale svojí mamce nikdy neříkám své “hříchy” takže nemám zaracha na PC a můžu sem chodit klidnĕ dennĕ. Proč zrovna já? Už jsem se zmiňovala že vím, jak to tu chodí, a patřím již trochu k tĕm “starším” členům do kterých bys mohla vkládat důvĕru.:D

No nebudu se tady nĕjak rozepisovávat..Toť vše, když to výjde budu hodnĕ ráda, když ne tak to budu přát tomu druhému. :)

Crafty ^^

Něco jako komentář

Zdravím Tě Miremel. Musím se postavit na stranu Szüzke, když to nikdo jiný neudělá. Přeci jenom Szüzke má také svůj život a nemůže každý den rozdávat MP. Přeci jenom je to dost dřina. Navíc Szüzke psala, že má problémy s WiFi a že jí bude rozdávání trvat. Místo toho, aby jsi se snažila ji sehnat jinde, nebo ji napsat přes Skype, tak ses na ni spromenutím vysrala a sprostě si ji sebrala právo administrace. Pokud jsi schopná více, jak jednou za měsíc rozdávat MP, tak si to dělej sama.
JOKER

Re: Něco jako komentář

Ano, psala že má problémy s wi-fi, s tím souhlasím. Také psala, že jí bude rozdávání trvat. S tím též souhlasím. Nicméně to nijak dále nespecifikovala a pak se už neozvala.
Má vlastní život, to je taky pravda. Ale víš, já ho mám taky. A přece tady kontroluju registrace, kontroluju herní fórum, kontroluju hierarchii, kontroluju soutěže, Lacus Amoris, novinkové fórum... O tom adminství je, je to dobrovolné, jdeš do toho s tím, že to nějaký čas zkrátka čerpat bude, možná dokonce i hodně času.
Pokud má Szüzke natolik časově náročný vlastní život, pak nevím, proč vlastně adminství brala.
Chápu, že rozhodně MP nebude rozdávat každý den, to bych po nikom ani nechtěla, ale jednou za týden se to snad zvládat dá. A proč chci tedy jiného admina, než sebe? Proto, aby (zase) nebyly stížnosti, že to nedělám a nedávám tak ostatním šanci získat vyšší hodnost a lidskou podobu.
A ne, nepokoušela jsem se ji sehnat nikde jinde, protože právě mám taky ten vlastní život a lepší věci na práci, než shánět po všech čertech Szüzke. Navíc, pokud tedy opravdu měla ty problémy s wi-fi, asi by jí moc nepomohlo, kdybych ji sháněla na jiných internetových stránkách.
Když k tomuhle připočtu to, že tvorba je opravdu místo, díky kterému má většina vlků MP, za které si pak může pořídit další schopnosti, což může zvýšit jejich motivaci k hrám a že už i padla stížnost na to, že se tvorba nerozděluje příliš rychle, vyjde mi, že jsem udělala správné rozhodnutí a stojím si za ním.
Ale dobrá, ať to řešíme jako dospělí lidé. Souhlasíš s anketou, která rozhodne o tom, zda bude Szüzke její pozice vrácena, nebo přidělena někomu jinému?

Re: Re: Něco jako komentář

I přes dalších pár věcí, které bych chtěl podotknout, tak ano, souhlasím s anketou, ikdyž je mi jasné, většina bude rozhodovat podle toho, jak má Szüzke koho ráda, ale dobře. Opět říkám, souhlasím s anketou.
JOKER

pokus.

Se smeckou drzim uz hodne dlouho. MP bych rozdavala,jak bych mohla /coz je posledni dobou hodne casto/ :D. MP mi rozdavat nebavi, na sve smecce jsem to delala taky. Bavilo me to. :) Mir..karkulacka je v zasobe vzdycky :D

...

Táák...
Rád bych funkci zastával já, nejen proto, že na to mám čas, ale i že chci smečce pomoct, aby byla prostě... Lepší ^^
Dal bych do toho určitě maximum :)
Ve smečce jsem víc než 7 měsíců, takže mám jisté zkušenosti :D Též tu můžu být hodně dlouho, to znamená tak dlouho, jak jen bude potřeba.
No, za pokus to stojí, proč ne :)

Airin

...

Na smečce jsem již od prvního svitu, s přestávkou na druhém svitu. Nehodlám sem psát, že bych mě dostat tuto funkci, protože jsem nejlepší a zvládnu ji dokonale, vím, že to tak není. Snažil bych se. Poslední dobou mi chybí nějaká ta aktivita na smečce, chtěl bych něco dělat. Navíc, tvorbu si vždy za čas přečtu a zkontroluju jen tak, protože mě to baví.
MP bych rozdával zřejmě nějak tak..prostě kdy bych měl čas. Což znamená, že by to mohlo být klidně i jednou za týden, někdy jednou za měsíc, ale zkrátka...snažil bych se započítat to vždy, když tam něco přibyde.

..

Tak nějak jsem zase začala stíhat, tak nevidím důvod, proč to nezkusit :) Času mám docela dost a i kdybych neměla, nějak bych si ho našla. Ale měla bych mít přístup na net každý den. Jinak, na smečce jsem už rok a tři měsíce, což je podle mě dost dlouhá doba. Myslím, že by mě to i celkem bavilo a vždycky jsem si chtěla zkusit nějakou takovou funkci.
Jak už tu ostatní psali - za zkoušku nic nedám :)

Za zkoušku nic nedám..

Ráda bych tuto funkci plnila. Za Nari tady nejsem nijak moc dlouho, ale rozhodla jsem se to zkusit. Kdysi jsem tady byla a kdybych to měla sečíst, řekla bych, že jsem v téhle smečce pobyla asi rok či dva. Hrozně ráda se koukám na tvorby ostatních. Všichni mají hrozně hezké výtvory a tak bych je ráda hodnotila. Jistě, mám vlastní pc a notebook, při nejhorším si poradím s mobilem. Jsem tady každý den, takže MP by měli všichni hned a při nejhorším bych tvorbu ohodnotila až za dva nebo tři dny po publikování. Času mám dost a ve škole stíhám, takže má aktivita bude vždycky vysoká, proto se nemusíte bát, že bych MP rozdala pozdě.
Za zkoušku nic nedám... ^^

Nariko

Wah .. ._.

Miremel zdravím Tě.
Tvorbu jsem měla v plánu udělat dnes a bohužel, žádné zprávy mi od tebe nedocházeli. Sledovala jsem facebook, ale nic mi nepřišlo. Chápu a respektuji tvé rozhodnutí, pouze jsem ti to chtěla oznámit .. Nu že, stejně to už nespravíš a já to chápu.
Szüzke.

Přidat nový příspěvek